Justins Dejtande

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01163/26-bieber-247_1163884l.jpg
Justin Bieber har satt tonårs hjärtan över hela världen bultande efter att ha avslöjat att han är på jakt efter en flickvän. Baby sångaren säger att han vill ha en flickvän, men berömmelse och det ständiga resandet gör det är svårt att hitta rätt tjej som gillar honom för den han är. Den 16-åringen berättade för News of the World: "Jag är singel men det var aldrig något jag valde att vara. Jag vill hitta en tjej. Men jag tänker inte dejta någon som bara kommer att tycka om mig för min berömmelse. Det kommer att bli riktigt svårt att hitta en tjej som gillar mig för mig. "Men han sade att han inte skulle utesluta att dejta ett fan. Han tillade: "Tjejer jag har dejtat gillat min musik. Men du ser en hel del kändisar dejta andra kändisar. De förstår vad du går igenom. Men jag skulle definitivt dejta någon som inte var känd. Det gäller att hitta den rätta. Och när jag hittar en jag ska dejta henne, förstås. Men det är svårt eftersom jag reser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0