Justin I Julia Nr 11




Intervju Del 2

DU VAR VÄLDIGT UNG NÄR DIN KARRIÄR SATTE FART,KÄNNER DU ATT DU FÖRLORADE NÅGOT AV DIN BARNDOM GENOM ATT SATSA PÅ MUSIKEN?
- Nej,inte alls.Mina barndom var ju egentligen över redan när jag började med musiken,så jag tycker absolut att jag fick tillräckligt av den.Jag är 16 och håller på att bli tonåring.Det känns spännande.Jag ser mig själv som en normal kille med en ganska normal uppväxt!

SÅ DU SAKNAR INTE LIVET INNAN DU VAR KÄND?
- Jooo,jag saknar på ett vis livet innan allt det här,när jag kunde gå runt med mina kompisar på stan utan att folk kände igen mig.Men jag känner att det här är en sån speciell grej.Det är inte många som får prova på att leva som jag gör just nu.Så jag ville värkligen ta chansen! Och jag älskar det här livet!

HAR DU KVAR DINA GAMLA KOMPISAR?
- Ja,det är klart! Jag har kvar alla vänner och försöker träffa dom så mycket jag hinner.

HUR GÅR DET MED SKOLAN NÄR DU HAR SÅ MYCKET TURNÉER OCH SÅDANT?
- Jag går fortfarande i skolan,även fast jag är på turné.Jag gick upp nio imorse och pluggade hela förmiddagen.Och så har jag med mig min egna lärare på turnéerna som ser till att jag inte kommer undan.Jag får läxor och allt sånt!

HUR TAR DU HAND OM DIN KROPP?
- Jag försöker mest ta hand om min röst,så jag värmer upp den innan jag spelar live,och sen tar jag hand om den efteråt också.Det hjälper att dricka något som är bra för halsen.Men kroppen...jag vet inte .Jag är ju 16 år och älskar skräpmat!det är kanske inte så bra men jag älskar det!Jag antar att jag får börja träna snart.

DET GÅR JU VÄLDIGT BRA FÖR DIG MED MUSIKEN,MEN FINNS DET NÅGOT ANNAT DU SKULLE VILJA LYCKAS MED?
- Alltså,jag älskar musik och tycker det är det bästa som finns.Men förutom det tycker jag om film så det vore värkligen coolt att vara skådespelare.Jag hade faktist en roll i en tv-film som hette ''School Girls'' för ett tag sen.Och några kompisar håller på att skriva en film till mig nu.Det känns väldigt spännande!

STÖTTAR DIN FÖRELDRAR DIN KARRIÄR?
- Ja till 100%! Min mamma åker med mig på alla turnéer!

VAD ÄR DET VÄRSTA DU NÅGONSIN GJORT?
- Det värsta? Hm,jag gör inte mycket elaka saker, eh....men en gång smet jag ut genom fönstret till mitt rum.För att träffa tjejer!Efter det fick jag utegångsförbud i en vecka.

ÄR DET SVÅRT ATT VÄLJA HUR MYCKET DU SKA BERÄTTA OM DIG SJÄLV I EN INTERVJU?EN DEL VILL DU KANSKE HÅLLA HEMLIGT...
- Jag vill vara öppen med allt faktist.Jag har ingenting att dölja!

DE FLESTA FRÅGORNA DU FÅR ÄR JU OM DITT PRIVAT LIV,INTE DIN MUSIK.TYCKER DU DET ÄR IRRETERANDE?
- Nej.Jag svarar på sånt fans vill veta om mig.Det är tack vare dem jag finns här så jag svarar på vad de vill,vad det än är!

JAHA,SÅ VEM PUSSADE DU SENAST?
- Haha,jag svara på alla frågor utom den!

HAHA,JO KOM IGEN!
- Eh,ok,den senaste jag pussade var...mamma!

OCH HUR MÅNGA TJEJER HAR DU PUSSAT SAMMANLAGT?
- Hm,ungefär 10 stycken tror jag!

FINNS DET NÅGOT MODE BLAND TJEJER SOM DU VÄRKLIGEN INTE GILLAR?
- Jag hatar Uggs! De där skorna alltså,usch! Och så gillar jag inte hattar på tjejer.

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT DEJTA ETT FAN?
- Javisst! Jag skulle kunna bli kär i vemsomhelst.Sånt kan man inte styra över.Så visst skulle jag kunna dejta ett fan.


... SÅ LÄNGE HON INTE HAR HATT PÅ SIG!
- Haha! Precis.Ingen hatt och inga Uggs!

VEM SER DU UPP TILL?
- Jag ser upp till Usher.Jag ser honom som min storebror och är grymt imponerad av hans musikkarriär!

HUR KÄNNS DET ATT FÅ SJUNGA FÖRSTA TEXTRADEN I DEN YA VERSIONEN AV ''WE ARE THE WORLD''?
- Det var jätte häftigt! Jag visste inte ens att det var första textraden jag skulle sjunga.Jag bara kom till studion och så sa det ''Justin,du sjunger först!''Det var en ära att sjunga på en låt där så många gryma artister är med!

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT VAR MED I EN REALITY-SHOW PÅ TV?
- Nej inte just nu.Jag vill inte ha kameror i mitt ansikte hela dagarna,såna kan bli lite jobbiga i längden,Jag vill ha lite privatliv.

BERÄTTA OM DIN SENASTE DRÖM!
- Åh,jag önskar att jag kom ihåg min drömmar.På morgonen minns jag dom tydligt men sen försvinner lite i taget av dem under dagen och när någon sen frågar vad jag drömt så minns jag ingenting alls!

OM DU SKULLE HA EN SUPERKRAFT,VILKEN SKULLE DET VARA?
- Jag önskar att jagg kunde flyga.Och så skulle jag kunna läsa tjejers tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0