Justin Pratar Om Cheryl



Cheryl har kastat lite kärleks förbannelser själv, igår på Capital Summertime Ball, hade hon tre killar som slogs om hennes kärlek/upmärksamhet. 


Dansaren Derek och Will.I.am verkar också ha fallit för Cheryl. Fast Belieberserna kommer bli rasande över att höra att Justin har antydat att han har ögonen på henne också.

"Gjorde just en intervju där de frågade mig om det fanns någon jag ville jobba med från seriens line up...jag sa Cheryl Cole naturligtvis" twittrade han. "Jag menar jag har hört att Cheryl precis har blivit singel, jag menar, åh kom igen! haha, hur är läget Cheryl?"


Han tillade backstage av en händelse att "hon är het".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0