Justin I Julia Nr 10



 
Intervjun Från Julia:

Att hitta till hotellet där vi ska träffas är inga problem eftersom det står 40-50 tjejer utanför och väntar för att få en skymt av Justin.Jag kliver rödi vakterna och tar hissenupp till hans rum.När det är 10 meter kvar till dörren flyger den upp och Justin kommer ridande på sin livvakts rygg!
Justin hoppar av ryggen och hälsar på mig.Han slänger med luggen och vi går in på rummet igen.Dags för intevjun med Justin Bieber!
Galet!

Justin,DU HAR JU ÅSTAKOMMIT SÅ MYCKET,FAST DU ÄR SÅ UNG,VAD HAR DU FÖR MÅL KVAR I LIVET?
- Hm... mitt största mål justin nu är nog att vinna en grammy.Det skulle känner helt galet!

OK.HUR SKULLE DU BESKRIVA DITT NYA ALBUM?
- Jag tycker skivan är väldigt spännande,den är rolig att lyssna på.Och så är det med RnB.Det gillar jag!

Vilka LÅTAR GILLAR DU MEST,DINA KLUBBLÅTAR ELLER DINA BALADER?
- Svårt att säga.Jag tycker om båda.

BERÄTTA NÅGOT VI INTE VISSTE OM DIG!
- Jag kan lösa en Rubiks kub! Det visste du inte va? (Jo det visste jag:P)

NEJ! ÄR DET FÖRRESTEN SANT ATT DU KAN MOONWALKA?
- Ja! Fast jag kan tyvärr inte visa här det funkar inte att göra på en matta.

VEM ÄR DIN FAVORITTJEJ JUST NU?MAN HAR LÄST EN DEL OM DIG OCH RIHANNA OCH TAYLOR SWIFT...
- Hm,alltså  de där tjejerna är egentligen bara mina kompisar.Tidningar skirver så mycket skumma saker om mig ibland.Om jag ska vara helt ärlig har jag inten favorittjej justin nu...jag är singel!

AHA! FÖRRESTEN,ALLA VÅRA LÄSARE TYCKER ATT DU ÄR SÖT!
- Åh,tack!

OCH DET VILL VETA,HUR KAN DU VARA SÅ SÖT?
- Vad snälla de är! (Ja visst e vi) Och alltså ja tycker inte jag ser så speciell ut.Det e så här jag föddes liksom

INGEN HEMLIGHET?
- Haha nej! Jag får vell helt enkelt tacka mamma och pappa att jag ser ut så här

EN ANNAN FRÅGA VÅRA LÄSARE VILL VETA ÄR HUR DU VÄLJER UT TJEJER TILL DINA VIDEOS?
-
De som göt videon skickar ut talangscouter som leter upp tjejer som passar att vara med i mina videos.De ska vara i min ålder och vara en viss längd och sånt.

HAR DU SJÄLV NÅGONTING ATT SÄGA TILL OM?
- Jadå! De ger mig ett gäng bilder på tjejer i slutändan, och så får jag välja vem av dom jag tycker mest om.Det...gillar jag att göra!

HAHA DET FÖRSTÅR JAG.BERÄTTA OM DEN BÄSTA DEJTEN DU VARIT PÅ!
- Jag ver på en dejt med en tjej jag vill inte säga vem det var,men vi gick på em hokeymatch.Efter det gick vi och bowlade och sen åt vi.Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi åt,men jag har för mig att det var bakad potatis.Det var en väldigt bra dejt,vi hade kul

ÄR DU NÅGONSIN RÄDD FÖR ATT DINA FANS SKA GÖRA NÅGOT FARLIGT FÖR ATT KOMMA NÄRA DIG?
- Det flesta av min fans är ganska lugna,men ibland gör det galna grejer.När vi var i London sprang de framför bilden och riskerade sina liv för att se in i bilen.Det är ju rätt galet!

TYCKER DU ATT DET ÄR VIKTIGT ATT HA KONTAKT MED DINA FANS PÅ INTERNET?
-Ja det är jätte viktigt.Jag sitter vid datorn jättemyckert och använder Facebook och Twitter hela tiden.Jag vill kunna vara nära mina fans och skriva till dom vad som händer i mitt liv och sådana saker.

VEM ÄR DIN STÖRSTA IDOL?
- Michael Jackson!

VEM SKULLE DE VILJA SPELA IN EN LÅT MED?
- Beyoncé.Hon är bra,men jag skulle mest vilja spela in med henne för att  hon är het!

ÄR DU INTE RÄDD ATT HENNES POFKVÄN JAY-Z BLIR SUR OM HAN FICK REDA PÅ DET?
- Hm,jo lite

HUR SER DIN DIN DROMTJEJ UT?
- Det är en tjej med vakcra ögon och ett vackert leende.Och humor är viktigt,jag vill gärna ha en tjej som jag kan skratta med!

Fem Favvos:

Favvolåt
On bended knee av Boys 2 Men
Favvofilm:
Rocky 4
Favvomat:
Spaghetti bolognese
Favvodrick:
Shurley Temple (alkoholfri drink)
Favvopryl:
Min telefon

Del två av intevjen kommer i nästa nummer av Julia där man även kan vinna Justin autograf,cd och tröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0